Tuesday, July 26, 2016

7. õppepäev

Eile hilisõhtune kursus naljadest polnud nii naljaks nagu lootsin. Tegu ikkagi "briti" naljadega.

Tänast hommikut alustasime soojendusega, nagu igal päeval. Tantsisime valssi ja pidime muusika lõppedes jõudma nn saarele.

Sellele järgnes vestlusharjutus oma eelistustest, kus pidime paaristööd tegema.

Huvitav oli harjutus "Human furniture" kus igaüks sai ühe mööblieseme kirjelduse ja selle asukoha ruumis. Seejärel pidime tegema grupitööd, et leida oma koht teiste esemete suhtes. See on väga hea harjutus nii mööbli, kohamäärsõnade kui grupi tugevdamkseks. Meil on üldse kogu aeg rõhk "group bondingul" ja see töötab ideaalselt, oleme tõeliselt lähedaseks ja kokkuhoidvaks saanud.

Täna oli pikemalt juttu ka portfooliode kasutamisest. Nagu juba kirjutasin, MI ei pea ainuõigeks öpilaste testimist paber-pliiats meetudil. Portfooliod on selles suunitluses  väga in.
-Portfooliosse kogub laps tööd, mis näitavad tema tugevusi ja andeid.
-Portfoolio abil võtab laps vastutuse oma tehtu ees
-Selle abil näeb laps oma arengut, vaadates tagsi minevikku ja tulevikku.
-Aitab õpetajal ja õpilasel luua dialoogi lapse huvide, õppimise ja personaalse arengu kohta jne jne

Osalesin õhtupoolikul Phil Dexteri loengul Understanding Englishness. The strange case of the EU referendum.
Väga hea huumorisoonega  Šotllane. Huvitav loeng oli tõesti.
Meil on igal päeval võimllik osaleda õhtul kl neljasel või kl kaheksasel lisaloengul. Neid viivad läbi erinevad ülikooli inimesed või siis külalisesinejad.
TIga päev on valida 8 erineva loengu vahel. Toimub eelregistreerimise alausele. Siis kui järjest kõigil ära käid, saab koju enne kl 10 (Eesti aja järgi kl 12)

Kuna meie majas on 2 hispaanlast, siis magama saame öösel, sest nemad hakkavad sageli õhutsööki tegema kl 10 õhtul, teised tavad ja kombed neil.
Elame kuuekesi ühes majas: 2 hispaanlast, 2 slovakki,  üks ungarlane ja mina.

No comments:

Post a Comment