Monday, July 25, 2016

6. õppepäev

Täna tegelesime erinevate võimalustega, kuidas kasutada MI-d häälduse praktiseerimiseks. Samuti koostasime rütmiharjutusi ja mängisime tripis traps trulli- seda muidugi eriti keerulisel moel. Saime tantsida ja laulda.
Rütmiharjutuste kasutamiseks MI- soovitan kasutada Carolyn Grahami raamatut "Jazz Chants"

3. põhivormi õppimiseks oli väga hea harjutus, kus kasutasime kehalis- liikumis andelaadi, koos liigutustega.

Üsna üheselt sai selgeks, et MI guru Gardeneri vaatevinklist peaks kasutama võimaliklu väha paber- pliiats hindamist ehk teste, hoopis olulisem on õpilaste vaatlemine tööprotsessis ja igasugune lindistamine (videod), portfooliod jne.

Õnnetuks teeb see, et olen kursusel ainuke, kes peab blogi pidama ja europss mobilitit täitma. Kaaslased on praegu õhtusel kursusel Shakespeari kohta, mina trükin. Europassi peab meie kursusel täitma ainult 2 inimestja mingit ühist täitmist ei tule. Õpetajal pole isegi aega sellega tegeleda.

Kella 8-le lisakursusele tahan jõuda, sest see on naljade kasutamise kohta tunnis.

3 comments:

  1. Tundub, et teile õpetatakse väga palju häid praktilisi tegevusi, mida saab tundides kohe kasutada! Ja nii palju õhtuseid kursusi!Peab ütlema väga tihe koolitus!

    ReplyDelete
  2. Kuidas siis nalju tunnis efektiivselt eesm'rgip'raselt kasutada?

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete